Detta är resultaten från Gothia Cup 2017. Se de senaste resultaten från Gothia Cup 2018 här.

Favorited Make favorite FK Lillehammer B15

Lagnamn FK Lillehammer
Tröjfärger Vit / Vit / Vit
Åldersklass Boys 15
Grupp Grupp 17
Land Norge
 
 

4 matcher spelade

Mål


Om FK Lillehammer

Förutom FK Lillehammer spelade också 203 andra lag från 30 olika länder i Boys 15. De var uppdelade i 50 olika grupper, varav FK Lillehammer började i Grupp 17 tillsammans med St. Paul Blackhawks 1, Vaksala SK och Walddörfer SV 1.

FK Lillehammer tog sig vidare till Play off B efter att ha hamnat på 4:e plats i Grupp 17. Därefter tog de sig till 1/64 Final, men förlorade den mot ZFA med 0-2. I finalen slog Gerdskens BK Eskilstuna City FK och vann därmed hela Play off B i Boys 15.

FK Lillehammer deltog även i Boys 14 under Gothia Cup 2016. Då tog de sig till 1/64 Final i Play off A, men förlorade den mot Skiljebo SK med 0-3.

Lägg in på er sida

Kopiera denna HTML-kod till er sida:

Hälsningar till FK Lillehammer

Matcher

Grupp 17

    Lag P W D L F A +/-  Pts  
1 Walddörfer SV 1 3 3 0 0 16 1 (15) 9
2 St. Paul Blackhawks 1 3 2 0 1 7 5 (2) 6
3 Vaksala SK 3 0 1 2 1 7 (-6) 1
4 FK Lillehammer 3 0 1 2 0 11 (-11) 1
Lagen är sorterade efter:
  1. Poäng
  2. Målskillnad
  3. Gjorda mål
  4. Poäng (inbördes möten)
  5. Målskillnad (inbördes möten)
  6. Gjorda mål (inbördes möten)
P = Played, W = Won, D = Draw, L = Lost,
F = Goals for, A = Goals against, +/- = Goal difference, Pts = Points

måndag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Vaksala SK FK Lillehammer 0 0 16:20 Kviberg 3 B15 Grp 17   17001608  

tisdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
FK Lillehammer St. Paul Blackhawks 1 0 3 11:50 Kviberg 25 B15 Grp 17   18012503  

onsdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Walddörfer SV 1 FK Lillehammer 8 0 09:00 Lemmingvallen 2 B15 Grp 17   19013401 INFO
ZFA FK Lillehammer 2 0 16:40 Kviberg 5 B15 Play off B 1/64 Final   19002009 INFO
Gothia Cup is using