Detta är resultaten från Gothia Cup 2016. Se de senaste resultaten från Gothia Cup 2019 här.

Favorited Make favorite Blau-Weiß 96 Schenefeld G12

Lagnamn Blau-Weiß 96 Schenefeld
Tröjfärger Blå / Blå / Blå
Åldersklass Girls 12
Grupp Grupp 4
Land Tyskland
 
 

4 matcher spelade

Mål


Om Blau-Weiß 96 Schenefeld

Förutom Blau-Weiß 96 Schenefeld spelade också 36 andra lag från 11 olika länder i Girls 12. De var uppdelade i 9 olika grupper, varav Blau-Weiß 96 Schenefeld började i Grupp 4 tillsammans med OGC Nice, Skepplanda BTK och Boo IS.

Blau-Weiß 96 Schenefeld tog sig vidare till Play off B efter att ha hamnat på 4:e plats i Grupp 4. Därefter tog de sig till 1/8 Final, men förlorade den mot FC Ajax - Tallinn med 1-3. I finalen slog Askims IK Åsa IF och vann därmed hela Play off B i Girls 12.

Lägg in på er sida

Kopiera denna HTML-kod till er sida:

Hälsningar till Blau-Weiß 96 Schenefeld

Matcher

Grupp 4

    Lag P W D L F A +/-  Pts  
1 OGC Nice 3 3 0 0 11 2 (9) 9
2 Boo IS 3 2 0 1 20 3 (17) 6
3 Skepplanda BTK 3 1 0 2 4 10 (-6) 3
4 Blau-Weiß 96 Schenefeld 3 0 0 3 1 21 (-20) 0
Lagen är sorterade efter:
  1. Poäng
  2. Målskillnad
  3. Gjorda mål
  4. Poäng (inbördes möten)
  5. Målskillnad (inbördes möten)
  6. Gjorda mål (inbördes möten)
P = Played, W = Won, D = Draw, L = Lost,
F = Goals for, A = Goals against, +/- = Goal difference, Pts = Points

måndag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Blau-Weiß 96 Schenefeld OGC Nice 0 7 15:40 Kviberg 4 G12 Grp 4   18001807 INFO

tisdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Boo IS Blau-Weiß 96 Schenefeld 12 0 12:30 Kviberg 20 G12 Grp 4   19003503 INFO

onsdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Skepplanda BTK Blau-Weiß 96 Schenefeld 2 1 13:50 Kviberg 9 B G12 Grp 4   20011506 INFO

torsdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
FC Ajax - Tallinn Blau-Weiß 96 Schenefeld 3 1 11:30 Kviberg 10 B G12 Play off B 1/8 Final   21013104 INFO
Gothia Cup is using