Detta är resultaten från Gothia Cup 2015. Se de senaste resultaten från Gothia Cup 2019 här.

Favorited Make favorite Footgeneration FA Algarve B15

Lagnamn Footgeneration FA Algarve
Tröjfärger
Åldersklass Boys 15
Grupp Grupp 33
Land Portugal
 
 

4 matcher spelade

Mål


Om Footgeneration FA Algarve

Förutom Footgeneration FA Algarve spelade också 221 andra lag från 34 olika länder i Boys 15. De var uppdelade i 55 olika grupper, varav Footgeneration FA Algarve började i Grupp 33 tillsammans med St. Andrews School, Lerums IS och Vaksala SK 1.

Footgeneration FA Algarve tog sig vidare till Play off A efter att ha hamnat på 2:a plats i Grupp 33. Därefter tog de sig till 1/64 Final, men förlorade den mot Hannover, HSC med 0-3. I finalen slog CD Inter Vista Alegre ACBB Paris och vann därmed hela Play off A i Boys 15.

Lägg in på er sida

Kopiera denna HTML-kod till er sida:

Hälsningar till Footgeneration FA Algarve

Matcher

Grupp 33

    Lag P W D L F A +/-  Pts  
1 Lerums IS 3 3 0 0 17 0 (17) 9
2 Footgeneration FA Algarve 3 2 0 1 17 1 (16) 6
3 St. Andrews School 3 1 0 2 1 20 (-19) 3
4 Vaksala SK 1 3 0 0 3 0 14 (-14) 0
Lagen är sorterade efter:
  1. Poäng
  2. Målskillnad
  3. Gjorda mål
  4. Poäng (inbördes möten)
  5. Målskillnad (inbördes möten)
  6. Gjorda mål (inbördes möten)
P = Played, W = Won, D = Draw, L = Lost,
F = Goals for, A = Goals against, +/- = Goal difference, Pts = Points

måndag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Footgeneration FA Algarve St. Andrews School 13 0 11:40 Hjällbovallen 3 B15 Grp 33   13004903 INFO

tisdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Lerums IS Footgeneration FA Algarve 1 0 13:40 Kviberg 18 B15 Grp 33   14003305 INFO

onsdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Vaksala SK 1 Footgeneration FA Algarve 0 4 09:40 Lemmingvallen 1 B15 Grp 33   15004302 INFO
Hannover, HSC Footgeneration FA Algarve 3 0 20:10 Woody Arena (Kviberg) B15 Play off A 1/64 Final   15001912 INFO
Gothia Cup is using