Detta är resultaten från Gothia Cup 2015. Se de senaste resultaten från Gothia Cup 2019 här.

Favorited Make favorite Hönö IS B14

Lagnamn Hönö IS
Tröjfärger Röd / Vit / Röd
Åldersklass Boys 14
Grupp Grupp 30
Land Sverige
 
 

5 matcher spelade

Mål


Om Hönö IS

Förutom Hönö IS spelade också 214 andra lag från 38 olika länder i Boys 14. De var uppdelade i 53 olika grupper, varav Hönö IS började i Grupp 30 tillsammans med CA Intercups Mexico, Hittarps IK och IF Brommapojkarna.

Hönö IS tog sig vidare till Play off B efter att ha hamnat på 4:e plats i Grupp 30. Därefter tog de sig till 1/32 Final, men förlorade den mot International School of Kenya med 2-3. I finalen slog Lillestrøm SK Fc Franconville PB och vann därmed hela Play off B i Boys 14.

Lägg in på er sida

Kopiera denna HTML-kod till er sida:

Hälsningar till Hönö IS

Matcher

Grupp 30

    Lag P W D L F A +/-  Pts  
1 CA Intercups Mexico 3 3 0 0 8 0 (8) 9
2 Hittarps IK 3 1 1 1 7 3 (4) 4
3 IF Brommapojkarna 3 1 1 1 3 3 (0) 4
4 Hönö IS 3 0 0 3 1 13 (-12) 0
Lagen är sorterade efter:
  1. Poäng
  2. Målskillnad
  3. Gjorda mål
  4. Poäng (inbördes möten)
  5. Målskillnad (inbördes möten)
  6. Gjorda mål (inbördes möten)
P = Played, W = Won, D = Draw, L = Lost,
F = Goals for, A = Goals against, +/- = Goal difference, Pts = Points

måndag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
CA Intercups Mexico Hönö IS 5 0 15:30 Kviberg 23 B14 Grp 30   13003806 INFO

tisdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Hönö IS IF Brommapojkarna 1 2 09:00 Kviberg 21 B14 Grp 30   14003600 INFO

onsdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Hönö IS Hittarps IK 0 6 08:00 Kviberg 15 B14 Grp 30   15003000 INFO
Hönö IS FC Ajax - Tallinn 4 3 P 13:50 Välen 4 B14 Play off B 1/64 Final   15005906 INFO

torsdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
International School of Kenya Hönö IS 3 2 10:00 Gamlestadsvallen 2 B14 Play off B 1/32 Final   16011602 INFO
Gothia Cup is using