Detta är resultaten från Gothia Cup 2014. Se de senaste resultaten från Gothia Cup 2019 här.

Favorited Make favorite Kvarnsvedens IK B15

Lagnamn Kvarnsvedens IK
Tröjfärger Röd / Vit / Röd
Åldersklass Boys 15
Grupp Grupp 24
Land Sverige
 
 

4 matcher spelade

Mål


Om Kvarnsvedens IK

Förutom Kvarnsvedens IK spelade också 207 andra lag från 37 olika länder i Boys 15. De var uppdelade i 52 olika grupper, varav Kvarnsvedens IK började i Grupp 24 tillsammans med USC Paloma Hamburg /Rhenania Immendorf, Västerås IK och San Diego Football Academy.

Kvarnsvedens IK tog sig vidare till Play off A efter att ha hamnat på 1:a plats i Grupp 24. Därefter tog de sig till 1/64 Final, men förlorade den mot IFK Lidingö FK med 0-2. I finalen slog J-L Juniors TSV Havelse och vann därmed hela Play off A i Boys 15.

Lägg in på er sida

Kopiera denna HTML-kod till er sida:

Hälsningar till Kvarnsvedens IK

Matcher

Grupp 24

    Lag P W D L F A +/-  Pts  
1 Kvarnsvedens IK 3 2 1 0 15 2 (13) 7
2 San Diego Football Academy 3 2 1 0 9 1 (8) 7
3 Västerås IK 3 1 0 2 11 4 (7) 3
4 USC Paloma Hamburg /Rhenania Immendorf 3 0 0 3 0 28 (-28) 0
Lagen är sorterade efter:
  1. Poäng
  2. Målskillnad
  3. Gjorda mål
  4. Poäng (inbördes möten)
  5. Målskillnad (inbördes möten)
  6. Gjorda mål (inbördes möten)
P = Played, W = Won, D = Draw, L = Lost,
F = Goals for, A = Goals against, +/- = Goal difference, Pts = Points

måndag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Kvarnsvedens IK San Diego Football Academy 1 1 12:00 Woody Arena (Kviberg) B15 Grp 24   14001903 INFO

tisdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
USC Paloma Hamburg /Rhenania Immendorf Kvarnsvedens IK 0 11 16:10 Bläsebovallen B15 Grp 24   15005108 INFO

onsdag

  Hemmalag Bortalag Resultat  Tid Plan Grupp Omgång   Matchnr Live  
Västerås IK Kvarnsvedens IK 1 3 12:30 Woody Arena (Kviberg) B15 Grp 24   16001905 INFO
Kvarnsvedens IK IFK Lidingö FK 0 2 17:40 Kortedalavallen B15 Play off A 1/64 Final   16004210 INFO
Gothia Cup is using